Kp 21

Kiitos vierailijoille, ihan yllätyin kuinka paljon teitä on käynyt tässä muutaman päivän aikana. Niin ja kiitos BLUElle napeista, ne ovat vallan ihanat.

Mulla on ollut ihan ihme raskausoireita nyt reilu viikon: tissit on kipeät, alavatsaa nippailee, itken todella helposti ja väsyttää kauheasti. Ensin ajattelin, että nuo johtuvat niistä Terolueista, mutta kun tarkemmin mietin, niin "oireet" alkoivat jo ennen niitä, no sitten syytin syysväsymystä, mutta miksipä siinä olisi tissit arat ja vatsaa nippailisi... Tänään tulin siihen tulokseen, että vauvan kaipuu on taas huippulukemissaan ja kroppa tekee kepposiaan : (

Joskus puolisen vuotta sitten kun menkat oli liki 3 viikkoa myöhässä kävin äitiysneuvolassa tekemässä testin ja negaahan se näytti. Noh viikko siitä ja mitään ei vieläkään kuulunut. Lääkäri sitten tutki ja mitään ei ollut ja passitti verikokeeseen, no negahan se sieltä tuli ja sinä päivänä kun sain tuloksen alkoi menkatkin... Mun sisällä oli se pienen pieni kipuna ja toivo siitä, että mä olisikn yksi niistä, joiden raskaus voidaan todeta vain verikokeella. Kierroksi tuli 55 päivää.

Mulla on ennen pillereiden aloittamista ollut säännöllinen kierto about 30-32 nyt kierto on heitellyt 25-55, joten ovistakin on vaikea bongata. Muutamassa kierrossa käytin ovistikkuja, mutta vain kerran sen bongasin, joten katsoin turhaksi pistää rahaa menemään sellaiseen, mikä ei tee mua hullua hurskaammaksi.

Ja vielä palatakseni noihin edellisen postauksen komentteihin niin, se jolla ei ole lapsia eikä niitä ole hankkimassa nyt/ollenkaan ei voi ymmärtää sitä, jolla on lapsettomuutta. Mä inhoan kuulla niitä valituksia ja voivotuksia ja "kyllä se kohta tärppää", "älä stressaa" kommentteja, tämän takia kukaan meidän läheinen ei tiedä tästä asiasta lainkaan: ei siitä, että yritetään vauvaa eikä siitä, että ollaan jo vuosi yritetty tuloksetta. Mua inhottaa myös se, että ne joilla on jo yksi tai useampia lapsia valittaa heti ekan yrityskierron jälkeen ihan poru kurkussa, että kun ei nyt tärpännytkään... Mitäs me, joilla ei ole yhtään lasta ja ei ole tärpännyt 12 kierron jälkeen? En sano sitä, että lapsellinen ei voisi tietä miltä tuntuu monen kierron jälkeen, mutta kun heti ensimmäisestä kierrosta jo puhutaan, että ei meille tule vauvaa ikinä enää... Se sapettaa ja kovasti. Mä olen sillä kannalla, että oikeasti lapsettomuutta voi ymmärtää vain se, joka sen on kokenut.

No olimpa mä taas saarna tuulella *punastelee*.

Jos meille nyt tulisi vauva, niin arvatkaas mitä? Se olisi juhannusvauva <3 LA olisi 23.6.08. Joo, mä kiusaan aina itseäni ja käyn laskemassa LAn kierron jossakin vaiheessa... Tyhmä minä, mutta se on vaan tapa ja on kiva leikitellä ajatuksella, että mitä sille ruusunnupulle laittaisi päälle kun lähdetään synnäriltä jne.

Mun hoivavietti on nyt jotenkin suurimmillaan (samoin kun se vauvankaipuu) ja mä olenkin paaponut meidän elukat ihan puhki : D Koiruliininkin otin tänään aamulla kainaloon nukkumaan kun mies lähti töihin ja toinen oli niin onnellinen kun paijasin sitä ja nukkuikin mun kanssa muutaman tunnin. Kissat taas välillä, kun niitä haliruttaan, pistävät tassut naamaa vasten että "et varmaan taas mua pusuttele" : D Kyllä mieskin saa osansa tästä kaikesta ; )

No mutta, taidan mennä tästä käsitöiden pariin, ne kun ovat mun suuuuuuuri intohimo.

-Ammi