Kp 3

No perjantai-iltanahan mulle tuli oikein ihana vieras kylään. Tämä vieras pukeutuu punaiseen ja viipyy yleensä useamman päivän. Kyllä, menkathan ne sieltä sitten tulivat. Hetken ryvin taas itsesäälissä, mutta aloin ajattelemaan tämän kierron hyviä puolia - kyllä, niitä on - kierron pituudeksi tuli tasan 30, josta olen erittäin tyytyväinen. Toivon, että Terolutit olisivat tähän syynä ja voin olettaa, että seuraava kierto huitelee samoissa lukemissa, joten ovis olisi helpompi kartoittaa.

Ensin mietin, että joskos alkaisin mittaamaan aamulämpöjä, mutta päätin että teen sen vasta joskus muutaman kierron päästä (jos muistan), sillä se varmastikin luo lisästressiä, jota ei kyllä tähän hätään tarvita yhtään lisää. Pieni toivonkipuna asustaa mun sisimmässä, sillä erään tutun toinen lapsi sai alkunsa 2. terolut kierron jälkeen, ja hekin olivat yrittäneet toista lasta jo kauan. Tiedän, sehän on kaikilla yksilöllistä, mutta on ihanaa kun se pienen pieni toivonripe nostaa taas päätään, sillä perjantaina olin taas jo ihan luopumassa koko hommasta.

Oletteko te muut jo hommanneet jotain vauvaa varten?Mä olen ja kyllä huomaa, että mä IHAN OIKEASTI haluan vauvan! Mulla on meidän makkarin vaatekaapeista yksi yläkaappi varattu kokonaan vauvanvaatteille. Niitä on siis ihan tuhoton määrä niin uusina ostettu kun käyettynäkin. 62-68 cm syys/talvihaalareitakin on 3 kpl, ne tosin ovat unisex mallisia, joten ei se mitään ; ) Muutakin vaatetta löytyy niin tytölle, kun pojallekin ja on mulla jopa yhdet mammahousutkin (jotka sain yhdeltä tutulta, jonka toisen vauvan pitäisi syntyä ihan hetkenä minä hyvänsä <3 ). Sanotaanko niin, että meidän ei tarvitsisi hankkia välttämättä mitään muuta kun sellaiset käyttötavarat (pinnis, vaunut, sitteri yms.) sitten, sitten kun vauva olisi josksu tuossa. Oih, mun on pakko mennä hyistelemään niitä vaatteteita kohta, aina kun niitä hypitelee, niin huomaa että hei, täällä on tällänenkin... Niitä on siis niin kauheasti, että pääsee unohtumaan välillä, mitä siellä oikein on : )

Mä olen ollut melki vuoden Lasten Omassa Kirjakerhossakin (nyt erosin, sillä niitä kirjoja on niin tuhoton määrä jo, eikä ketään kelle lukea) sekä Mauri Kunnaksen kirjakerhossa, että on sitten lukemista, sillä mä haluan lukea lapsilleni samalla tavalla kun mulle on lapsena luettu. Toki mulla on iso muuttolaatikollinen mun lapuuden kirjoja, mutta kyllähän sitä pitää olla valinnanvaraa ; ) Ja mä olen ajatellut, että niitähän voi antaa sitten vaikka lahjaksi tai jotain kun ihan lukemattomia ovat.

Olempa mä aloittanut vaunupeittoakin tekemään, ihan isoäidinneliöistä vaan, mutta pitää sanoa, että se on kyllä aika kaunis. Lankana on Novitan muhkeanpehmeä Mambo ja värinä ruskea, luultavastikin teen siihen sitten valkean reunustan.

No nyt tuli niin kova hinku tehdä sitä peittoa, että pakko mennä : )

-Ammi